Friday, April 8, 2011

Rupa-rupa nya Mug Bantes kena aku selamatu




Rupa rupa nya Mug Bantes kena aku selamatu……
Ngelamatu, aku nemu product bantes ari geng aku, Endu Tupai…ya tu enti pasal product Bantes, anang ngelaban ia, sigi Pro! Enti iya nyadi stokis one day pun aku sigi enda heran laban minat iya ba tableware, dinnerware, ( bala sida cikpot, royal lebat) sigi cukup hebat. Sebut ke ori atau enda ori, mata iya sigi lansik meda.. Don’t play play with her!
Au, semadi nyebut bantes, enda lah aku perasan ngelama tu aku sigi udah ngena mug Bantes, prize Kopi Kacip Fatima ari Power Root. Entah bila pula aku meli kopi kacip Fatima ari Power Root. Enti enda salah aku, lama udah aku ngena Mug tu, start aku gawa ditu endang sigi dah di bai aku mug aku tu kena ku ngirup kopi. Nya meh bala kolig ngelara, “cute amai mug dik tu”.
Enda mukai mukai, ari nya udah aku ke ngirup kopi, aku tepeda ke word – by Vantage belakang mug aku , baru aku sedar, selama tu, aku ngirup ngena Mug Bantes…So, enda heran lah enti aku mula mula berjinak enggau Bantes....munyi ko Mama Tupai, enti dah virus bantes melanda, bahaya! Pedis isi laban ni enda, ka ngira ‘anak usen’ ke bisi kena bebeli bantes. Anyway, munyi ko iEg, enti dah minat siko-siko, sapa-sapa ulih meli, janji bisi di peda ngerindang ati. Nadai maksud untuk ka “show-off”

3 comments:

  1. Utung nuan bett ngena mug bantes....aruh majak sihat udah nyirup ai kupi ngena mug tok hehehe

    ReplyDelete
  2. apu.....sigi bunga peberet ku tok, F6. Sama ngau bungai mangkuk ke ke pecah sari nya. untung mai.

    ReplyDelete
  3. Uuuuu "Power Root".. No wonder, Stevie Wonder.. amai MamaSB, kitai ti udah minat, ukai ngira kaya, kurang kaya, ti bisi "usen" lebih nadai salah meh kitai meli utai ke minat kitai, bisi ga ke tanda di peda anakx2 uchux2 kitai ila.. ukai ka "show-off" as claimed by others who don't know about "interest" orang.

    ReplyDelete