Monday, October 17, 2011

Daiken 6th Annual Dinner at The Pavillion, Parkcity Everly Hotel, Miri





















Kena 2nd October 2011 tu kemari, aku bisi enggau hubby ku ngagai company dinner sida ia ba The Pavillion, Parkcity Everly Hotel, Miri start jam 6.30 lemai. Dinner theme sida ia malam nya, “Spectacles Nite”. Apa lagi semua ke datai ngena cermin mata termasuk Management staff sekali meh. Rindu ati meda sida ke bepasuk cermin mata bermacam-macam stail. Bisi meh ke bekelip-kelip baka Christmas light…geli ati meda penumboh mensia.
Baka selama enti Daiken organize annual dinner, sigi meriah ko kitai. Alai pia, ai ahhhhh sigi naka iya pemayuh. Dinga aku 80 krates beer. Sapa ke nembu nya lagi, pia ko anak ati aku. Enti di irup manah, enda ngacau tang mayuh ke basau ngapa, sayau meda. Aku enda enggau urang ngelanggak ke ahhh….semadi ke nadai ai bukai di irup, ka pen enda…tang enti ulih di seliah keh, ka agi aku ngirup ai amat.
Mayuh macam aktiviti di atur malam nya termasuk games serta cabutan bertuah. Aku sigi enda kala ngarap ke cabutan bertuah laban ari mula suba enggau dinner sampai diatu sigi nadai kala menang cabutan bertuah. Bisi sekeda tak ninting taun bulih cabutan bertuah. Sigi bidik amai.
Highlight of the night ianya Pekit pondan lalu pemenang di beri gelaran Miss Daiken. Akai rai…begau bala sida ke lelaki maya bala pondan catwalk ba stage. Bisi tujuh iko lelaki termasuk hubby aku enggau betanding. Adeh….adeh….tu lah bab bab yang paling melucukan. Aku laban ke ngari serta make up ke hubby ku sampai nyu ka tekemi-kemi ketawa geli ati. Nasit endar baju gaun warna celum aku nya ngam ba tubuh hubby ku. Nyentuk ke bulu mata palsu ku abis dikebas ngena nganta ke hubby ku, Miss Emily nama glimor ia malam nya. And now….jeng jeng jeng keputusan muktamad hakim, hubby ku bulih numbor dua. Ko President nelai hubby ku, “ You look so beautiful and sexy.” Hahaha…….Prize lumor satu, cash voucher Boulevard worth RM200, numbor dua Cash voucher worth RM150 lalu numbor tiga, cash voucher worth RM100. Pemenang saguhati nerima cash voucher RM50. Enggau voucher RM150 ulih ga kena aku meli utai kenang-kenangan ngambi ke bisi di kingat jemah ila. Pama meh, enda bulih cabutan bertuah, bulih voucher pun jadi lah...

6 comments:

  1. MamaSB: aruh hubby nn bulih lumbOr ti aku endO ngelala iyO, amai "shantek" iyO nyadi pondan hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha....sigi deh. Colleague aku madah, hubby ku bajik ari aku ko iya enti iya indu. ka sedekan aku ninga ia munyi nya.

    ReplyDelete
  3. ewah ewah....teksi amai......asai kala aku meda payung kena lalen nuan nya beth....

    ReplyDelete
  4. Au ah...enda lebu aku meli payung bintis ari aunty Helen...

    ReplyDelete
  5. Patut ulih menang.... aura payung bintis hehehe.. amat bett cantek papa Bella diak hahaha.... alah bett. :)

    ReplyDelete