Thursday, October 13, 2011

Wedding reception of Austin & Wilhelmina Jupong at Mega Hotel, Miri










Enggau ati ti cukup gaga serta rindu ati kami se geng ke selalu berforum ngena email bisi datai ngulu ke pengerami wedding reception anak aunty Helen ( towkay Bintis) ke benama Wilhelmina, or Mina kena 17th September 2011. Sarinya mega birthday geng kami, Nancy aka IEg. Happy birthday Induemungaya@IEg. Sepatutnya aku enggau ke Sibu bisi reunion ex-UiTM ba RH Hotel on the same night, tapi aku enda ulih enggau reunion taun tu laban ke ka begulai enggau bala latins Bintis.

Lumor mija kami numbor 30, belakang sekali penuduk kami tapi kami segeng amat capuh, alah pasar malam. Penyampau mija malam nya semua ia 65 meja. Pandai amai aunty Helen ngatur penuduk bala kami awak ke riuh rendah di belakang nadai peda orang. Kami datai magang cuma geng kami siko, Mamanunut aja enda datai. Mula mula bukan main madah diri ka datai…kati ko jako ia madah ngagai kami dalam email, “ aku enggau mutus ati ka attend kawin anak aunty Helen…..asai ke baka nya munyi iya enti enda silap aku. Sekali ia empu enda datai. Nasit iya enda kena ukum bala ibuk bintis..ti enda pecuma ia melanja tiap iko kami ke bisi datai malam nya. In fact mamanunut called me earlier on Thursday nite (15/9) to inform me that our plan for day out on 16th was cancelled as she had to attend her cousin’s wedding at Kota Belud, Sabah.

Benung siok-siok betundi, begagai enggau bala, aunty Helen ngejong meja kami lalu begambar enggau bala ibu bintis…Aunty alu ngasoh aku belagu……..Tapi ngam ga bala latin bintis sporting magang alu angkat poco-poco maya aku mai lagu “Bujang Lelinggai”.

Anyway, the wedding was grand, properly arranged and the theme for the wedding was blue. The emcee did a great job as the event was well coordinated. The menu was great too…especially the fried cod fish…my favourite! I liked the food presentation by Mega Hotel , good one!

No comments:

Post a Comment