Tuesday, October 18, 2011

Evening workout at Energize on 7th October …….after long break












Tiap kali ka nurun kelas aerobic, mayuh aja halangan. Bisi aja pengawa di gaga after 5. Lama aku enda nurun kelas, lebih sebulan dah. Enti enda silap aku last aku nurun kelas on 29/08/2011 sebedau Hari Raya holiday. Peda pengelama aku ke enda nurun. Nya meh bala kawan ke sama aerobic class selalu nanya ke aku enti nadai meda aku. Tebilang gemilang ga aku dia neh…ewahhhh….Ukai nama, aku tu sebenarnya lucu enti begulai enggau sida ke anembiak dia, bisi ga mama orang. Macam-macam ragam aku ngasoh bala ketawa. Rindu ga betemu enggau kawan baru serta begulai maya class sejam ari 6.30 lemai ngagai 7.30 lemai. Aku enti nurun 3 kali seminggu, control makai sigi ulih kurus, alai pia laban maya kelas aerobic, sigi di bai cikgu full swing. Peluh terusan enda iboh sebut, nyu beteritik peluh. Tapi paling best ia, udah bepeluh nyamai isi serta fresh pagi siti. Maya ka nurun aerobic, lembau asai ia, tang enti udah ba kelas, asai ke enggai badu. Cikgu Muti ngajar sigi best! Tang aku sigi enda ulih kurus laban tiap kali selepas aerobic, ka amat makai. Selera pun terbuka, nadai utai ke- enggai di empa.
Part yang paling best ianya jam abis kelas. Kami alu bebai-bai ngagai kopitiam di baruh, “Kedai Kopi Nyamai.” Sigi gaga tukay meda kami sebuat laban tiap kali udah kelas, kami sigi ngetu ngirup dia belama. Bisi 2 iko bala kaban aku ke sama enggau rubik, Rita seduai Carol gerah amai ati sduai ia laban tiap kali bebayar, seduai tu aja ke berebut ka mayar utai di irup kami. Nadai meri kami peluang langsung. Arap ke rezeki sduai tu murah serta betambah awak ke ulih melanja kami belama. Mesa ga nya! haha

No comments:

Post a Comment